MACAM MANA SAYA JATUH CINTA KEPADA SHAKLEE & BERMINAT NAK MENJADI SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR (SID)

Macam mana saya tergerak hati menggunakan SHAKLEE ?

Saya lahirkan baby pramatang pada bulan December 2011... Disebabkan darah tinggi semasa hamil... Omputih panggil pre-eclamsia.. Saya berjaya susukan anak 2bulan penuh je... Bila masuk kerja je.. Susu ciput je... Tiap kali pam dapat la 1 aun.. Kadang2 setengah aun je... Mcm2 cara sy cuba.. Buat powerpumping (pp), mkn lobak, makan kurma, makan nasi bnyk, minum air banyak... Semua xjalan...

Sampai satu ketika saya mencari mr. Google... Dia la menjawab pertanyaan sy... Type je menambah susu ibu.. Terus tersusun2 shaklee punya website/blog.. Saya buka satu blog ni www.elaila.net kepunyaan kak nur laila... Skang nie kakak nie dah jadi master dalam shaklee... Start contact dia.. Tanya itu tanya ini.. Sy pon beli trial set (budget ciput time tu)... Betapa jauhnya sy beli dari kak laila yg ketika tu berada di sarawak (kalw xsilap).... Hehe.. Myb sbb dia consult best kot.... Haha... Saya ada juga tanya sid yg saya jumpa di facebook.. Tp mcm xjatuh cintan kat layanan dorg kot... Tu beli ngan kak laila nie...

Lepas habis set trial saya beli full set milkbooster pulak. Alhamdullilah.. Anak sy dapat menyusu hingga sekarang walaupun campur dengan susu formula...

Sekarang saya susukan anak pertama dan baby saya yg baru lahirpada  november 2013 yg lalu... Dari awak  hamil anak kedua saya dah ambil SET HAMIL SHAKLEE & saya berpantang dengan SET BERPANTANG.. Perbezaannya amat ketara.. Saya jenis yang xmakan jamu.. Bila amalkan set berpantang shaklee badan cergas, luka operate pun cepat sembuh... Mmg best... Nak try contact saya...

Macam mana pulak leh tegerak hati nak jadi SID?

Time tu saya sibuk nak kuruskan badan... Sbb dah percaya kat shaklee.. Ay pun tanya la mr.google lagi skali.. Set kurus shaklee pulak.. Nak tau ap yg ada dalam set kurus shaklee... Kebetulan kawab opis ada foward flyers yg dia dpt dr mak dia... Tgk2 berminat... Pastu fikir2 mcm nak jadi ahli la pulak.. Bole beli dengan harga ahli... Telefon la kakak empunya flyers.. Kak rosmilaily namanya.... Tanya2.. Pastu deal bank in duit segala... Terus dpt id....

Senang sangat sebenarnya nak jd ahli shaklee nie.. Kos dia hanya RM65 SEUMUR HIDUP!!!!! kita dah tak ada bole wariskan kepada anak cucu... BEST KAN...

Siapa yang berminat nak jadi ahli shaklee leh pm or contact sy 0163280877 (aty) dapat masuk closed group, free coahing & whatsapp group... Atau klik link kat bawah ye

www.facebook.com/messages/naturalvitamins.shop

Atau emailkan kepada atyahben77@gmail.com

Sekian je coretan cerita saya pada hari ini....

J.a.f
Your favourite shaklee distributor