SHAKLEE SHAPE UP SET & PROGRAMME

SHAKLEE SHAPE UP SET & PROGRAMME

Rata-rata ramai di masyarakat negara kita sekarang semakin sedar pentingnya berat badan ideal untuk memastikan kesihatan kita terjamin.

Terdapat pelbagai cara untuk mendapatkan berat badan yang ideal seperti BERSENAM, DIET SIHAT, PEMAKANAN SIHAT DAN MACAM-MACAM LAGI...

Seiring dengan itu, SHAKLEE mencadangkan satu program pelangsingan badan dengan cara selamat.

SET SHAKLEE SHAPE UP PROGRAM INI TERDIRI DARIPADA LECITIHIN, HERBLAX, CINCH ENERGY TEA MIX DAN JUGA CINCH SHAKE MIX.



JOM KITA KENALI APA FUNGSI SETIAP SATU PRODUK SHAKLEE INI.


HERB-LAX
membantu meningkatkat proses pencernaan secara lawas (mencuci usus). Apabila usus sihat, proses penyerapan nutrient lebih efektif. Ramai orang mengalami masalah berat badan kerana usus tidak sihat, sembelit atau menghadapi masalah penghadaman.

Bagaimanapun, produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa).  Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

LECITHIN
Membantu memecahkan lemak. Apabila lemak dipecahkan kepada molekul2 kecil, proses pe-nyah-kan lemak dari badan boleh dilakukan dengan lebih efektif. Lecithin bertindak lebih baik jika anda mengamalkan senaman secara konsiten.

CINCH SHAKE MIX  (terdapat 3 perisa Cafe Latte, Vanilla dan Choclate)
Protein secara semulajadi mengurangkan selera makan. Ia memelihara otot dan membakar lemak. Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tak ada masa nak menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu saja, ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan.Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendekatan, berat dengan otot bukan berat dengan lemak.

Campuran Proprietari Protein dengan Leusina
•    Bebas Laktos
•    Rendah glisemik
•    Soya Bukan-GMO 
CINCH TEA MIX

Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph!
Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman. 

•    Selamat, peningkatan tenaga semulajadi.  Diminum secara panas atau sejuk. 
•    Merupakan alternatif minuman bergula dan kopi terbaik.
•    Peningkatan tenaga segera.
•    Bungkusan mudah bagi setiap satu hidangan


0163280877

j.a.f
your favourite shaklee independent distributor