SHAKLEE UNTUK HB RENDAH

Mood baru untuk permulaan yang baru.

Hari ni nak share cerita diri sendiri.  Saya alami HB rendah waktu hamil... sy amalkan set hamil shaklee dari awal kehamilan sehingga la lahirkan baby... mesti tertanya-tanya kan... dah amal shaklee dari awal pun hb low??? Saya akui saya makan supplement tak consistant... lepas tu terima la padah bila nurse ckp hb low... actually xde la low sangat baru 11.6.. tp nurse klinik desa dia nak hb 12 ke atas baru dorg puas ati.....

Dah dapat warning hb low, esoknya hingga la minggu berikutnya saya consistant mkn VITA-LEA hari-hari tanpa miss sehari pon.... bila check minggu berikutnya, alhamdullilah hb naik 12.3.... fuhhhh... lega wa kata lu.....

Bagi wanita hamil hb rendah amatlah bahaya.. nak tau kenapa.... nantikan entry saya yang berikutnya ya.....

♥j.a.f♥