Energizing Soy Protein (ESP)!!!!!!

haaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... saya nak intro je dulu, product terlaris shaklee, Energizing Soy Protein atau lebih dikenali dgn ESP.  Saya cite testimoni sendiri dulu la dalam entry nie.. next entry saya akan bagitahu kebaikan dan faedah yg kite dapat dgn minum esp nie....

saya bf mom till now. even not fully bf, tp still smpi skarang my baby still bf..... so saya mmg makan set breastfeed shaklee (nantikan dalam entry akan datang ttg set nie) so bile dah sampai time bulan pose, saya jadi kalut, takot susu kurang.. saya pun cari2 la product2 yg bole maintain susu dan saya tak lapar untuk bulan pose.... so bertemulah saya dgn ESP... hehe....

Saya minum ESP nie dengan Performance Drink (PD) supaya tak rasa sangat la KESOYAAN ESP nie....
pengalaman saya minum ESP & PD nie, mmg saya tak rasa penat time bulan pose n susu pun tak merudum... and ada lagi effect2 minum ESP nie... kalw nak tau, TUNGU next entry fully about ESP only..

kalw nak penerangan lanjut pasal ESP nie bole la contact saya 0163280877 (ATY)